donderdag 23 september 2010

Swap-prive-ruil

Een tijdje terug zag ik bij Annitas op haar site mooie armbandjes staan. Ik heb even getwijfelt, maar toen toch de stoute schoenen aangetrokken om het te vragen: of ze een prive-swap met we wil doen.
Ik een armbandje van haar en zij iets van mij.
Ze wilde graag gehaakte polswarmers (helaas geen foto van gemaakt).

Om de ruil eerlijk te maken, maakte zij nog een handtasje voor mij, een die schuin over mijn schouder past. En weet je: het tasje past perfect bij onze woonkamerstoelen!

Op de foto's is te zien hoe mooi het is geworden wat ik van haar kreeg.

4 opmerkingen:

  1. Oh oeps even gemist dat jullie er woonkamer stoelen van hebben... hopelijk vind je hem toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, gelukkig! Het is dan wel duidelijk dat je de stof mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey ontdek ik net via Annitas jouw blog. Leuk!! Heerlijk spontane actie dat je gisteren nog kwam. Daar hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, dus die mooi polswarmers zijn door jou gemaakt!! Wat leuk! Intrigerende naam trouwens 'Bearwolv'

    BeantwoordenVerwijderen