woensdag 12 januari 2011

















Altijd al woonde ik dicht bij een rivier. Thuis bij ouders, toen ik ging studeren en nu ik een eigen huis heb weer. In het nieuws was te horen dat de Maas erg hoog stond. Tijd om dat eens met eigen ogen te gaan bekijken. Voor een leek is misschien niet te zien hoe hoog het water staat. Als je goed kijkt, zie je rechts van het midden, achter de bomen een boot varen. Achter de bomen, dat is dus waar de maas stroomt, de rest is water dat er gebruikelijk niet is. Nu staat het precies tot aan de dijk.

1 opmerking:

  1. Wauw! Dat staat hoog zeg (maareh... heb jij nou 2 blogs?)
    En psies; rommel is heus heel gezellig (ik heb heel gemeen de meest nette hoekjes uitgezocht en die ook nog opgeruimd, maar dat zeg ik er natuurlijk niet bij ;) Ben benieuwd naar jouw plekkie!

    BeantwoordenVerwijderen