maandag 24 januari 2011

Swapdag Espel

Afgelopen zaterdag was er een swapdag georganiseerd. Samen met Susan reed ik naar Espel toe. De auto was volgeladen met allerlei ruilwaren, want ruilen gingen we onder andere doen in Espel. We kwamen aan bij Guusje en vlak na ons arriveerden steeds meer swappers, de huiskamer was in een mum van tijd gevuld met alle dames.




Vorige keer was het zo goed bevallen, dus deze keer werd weer het sinterklaasdobbelspel gespeeld. Iedereen moest 3 handgemaakte cadeaus of materiaal meenemen en ging met 3 andere cadeaus naar huis.  Ik maakte vingerpoppetjes, een bloemenslinger en deed er stoffen bij. De vingerpoppetjes waren favoriet, maar vanaf nu kunnen jullie deze zelf maken en swappen.

Een aantal cadeaus werden meteen vastgelegd, want dat mocht. Andere cadeaus daar werd om gevochten om uiteindelijk bij de gelukkige nieuwe eigenaar terecht te komen.

Ik ging naar huis met zelfgesponnen wol van Lisette deze is echt zo mooi en ga ik snel gebruiken voor iets moois, een potlodenrol van Kim en een sleutelhanger van Joyce, zoals je ziet is deze al in gebruik.

3 opmerkingen:

  1. Aha, jij had die mooie sjaal gehaakt! Die zag ik ergens in een flits voorbij gaan :) En ik ben de lucky one die de hertjes heeft :) Wat leuk dat er een tutorial van is; misschien ga ik nog meer vriendjes maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, ik ben blij dat je blij bent met de wol. En ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Houd je me op de hoogte? En je sjaal en beestjes (is de ene niet een eekhoorn?) waren super leuk en helaas aan mijn neus voorbij gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hertjes/eekhoorn, geen idee, er zijn meerdere oortjes die gebruikt kunnen worden en eerlijk gezegd heb ik zomaar een combinatie gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen