woensdag 26 januari 2011

Swapdag Espel

Zoals ik al schreef gingen er vele spullen rond tijdens het dobbelspel. Spullen van vilt, een sjaal, bloemen, telefoonhoesje, boekenlegger, sleutelhanger. Bollen zelfgesponnen wol, boekjes met zelfgemaakte kaft, tuindecoratie, ketting, kralen, stofjes, en noem maar op.

Buiten het dobbelspel kon je je opgeven voor een 'ontmoetingsdag-swap'. Je maakt 1 item en krijgt een ander terug. Ik maakte voor Kyra 2 haarspeltjes. Van Lisette kreeg ik een I-phone hoesje terug, en kijk nou, Beer en Wolf staan erop! Daarbij deed ze ook nog een mooie kaart.









Ook deed ik mee aan de ruil voor een feestpakket. Mijn partner Kim kwam ook, dus nam ik het pakket mee. Ik maakte voor haar onder andere een slinger en een ballonbal. De link van de ballonbal kan ik niet meer vinden, maar inmiddels is er een ander goed lijkende link gevonden.

Van Susan kreeg ik een feestpakket terug, een heel mooi pakket met veel rode kleuren. Kijk en zie zelf wat er in dat mooie pakket zat!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten